Upozorňujeme potenciálni zákazniky, že profesionálni spotřebiče se neřídí Občanským zákoníkem a jeho ustanoveními, ale obchodním zákoníkem, kde je délka záruky stanovena vzájemnou dohodou mezi oběma subjekty.
Poloprofesionální spotřebiče jsou určeny pro malé provozovny (školky, malé penziony,kadeřnictví a pod.) a délka záruční doby je stanovena na 24 měsíců. Společnost Whirlpool si vyhrazuje právo omezit plnění záruky nad rámec 6 měsíců v případě, že bude zjevné, že spotřebič není provozován v souladu s jejich určením a prokazatelně je přetěžován nebo jeho výběr je v rozporu s podstatou provozovny, kde je provozován ( prádelny, provozovny rychlého občerstvení, benzínové pumpy a pod.). Pro tyto provozy musí být zvoleny výrobky profesionální kvality k tomuto účelu určené.
Záruční list , který je součástí této průvodní knížky, vám na požádání potvrdí prodejce ihned při prodeji. Je platný pouze s potvrzením o zakoupení výrobku (pokladní blok, faktura apod.). Pokud zákazník nepředloží po dobu eventuální záruční opravy potvrzení o zakoupení výrobku, ztrácí nárok na bezplatnou opravu.
Údaje na záručním listě:
Zapojení výrobku je službou hrazenou zákazníkem, kterou doporučujeme svěřit značkovému servisu Whirlpool. V případě, že se obrátíte na námi neautorizovaný a neproškolený servis, nemůžeme garantovat odborné zapojení výrobku a neneseme odpovědnost za jeho případné poškození. Vznikne-li reklamace z tohoto titulu, nemůže být uznána za záruční opravu a zákazník musí opravu musí uhradit.
Výrobky, jejichž připojení je vyhrazeno pouze pracovníkům s předepsanou kvalifikací:
Značkovému servisu Whirlpool doporučujeme svěřit připojení zejména elektrické trouby a elektrické varné desky. Speciální technické podmínky jsou rovněž stanoveny pro zabudování výrobků do kuchyňských linek.
Společnost Whirlpool CR, spol. s r. o. neodpovídá za poškození vyvolané chybnou instalací výrobku, chybným připojením ke zdroji, za opravy poruch způsobených nekvalitními zdroji a instalací, které neodpovídají technickým normám. Společnost Whirlpool CR, spol. s r. o. neodpovídá za možné škody způsobené osobám, zvířatům nebo věcem, které jsou přímým důsledkem nedodržení doporučení, uvedených v návodu na použití. Zákonná práva nejsou výše uvedeným ovlivněna.
Upozornění: Zhotovení přípojek - elektro, vodovodních, kanalizačních a plynových zabezpečuje na svoje náklady zákazník. Přípojky a instalace musí odpovídat platným technickým normám a bezpečnostním předpisům.
V záruční době je oprávněn opravovat výrobky pouze autorizovaný Značkový servis Whirlpool - tel. 251 001 001.
Na označení originálu montážního listu použije mechanik samolepící identifikační štítek, který je na výrobku nalepen. Samolepicí štítky z výrobku neodstraňujte. I v případě mimozáručních oprav doporučujeme zákazníkům využívat služby značkového servisu. v každém případě trvejte na vystavení platného daňového dokladu o opravě.
Na vykonanou pozáruční opravu je servis povinen poskytnout záruku na práci i materiál. Je třeba uschovat všechny přepravní prvky (tyče, šrouby atd.), pokud jimi byl výrobek vybaven a to po celou dobu záruky. Na náhradní díly dodané na pozáruční opravu značkovým servisem Whirlpool poskytujeme záruční dobu 24 měsíců od data opravy.
V případě neopravitelnosti výrobku poskytuje společnost Whirlpool CR, spol. s r. o. službu přímé výměny výrobku v bytě zákazníka. O podrobnostech bude zákazníka informovat servisní technik. Pokud se rozhodnete nevyužít této služby, je potřebné reklamaci uplatnit u obchodní organizace, kde byl výrobek zakoupen (ustanovení Občanského zákoníku č. 47/1992 Sb.), a vždy doložit písemným vyjádřením servisního technika o stavu výrobku.
Garantem servisu na výrobky Whirlpool, Ignis, Polar a Ikea from Whirlpool na území České republiky je Whirlpool CR spol. s r. o. Značková servisní síť je plně organizovaná síť servisních gestorů a jejich partnerů pro výkon záručních oprav, pozáručních oprav a oprav v prodloužené záruce na základě smluvního vztahu s Whirlpool CR spol. s r. o. a jsou pro uvedenou činnost plně kompetentní. Z pohledu servisu není podstatné, kde byl výrobek zakoupen. Všechny výrobky mají při zabezpečování oprav stejnou prioritu. v případě zjištění jiného přístupu volejte prosím Linku zákazníka Whirlpool.
Požadavek na vykonání opravy přijme centrální dispečink Whirlpool servis.
Kontakty najdete také na www.whirlpool.cz a informovat se můžete rovněž v prodejně, kde jste výrobek zakoupili.
Doporučujeme našim zákazníkům využívat k opravám a instalacím zásadně značkovou servisní síť, která má odborně vyškolené pracovníky a je povinna používat značkové náhradní díly, dodané společností Whirlpool.
WHIRLPOOL SERVIS: 251 001 001
(objednávky oprav ZÁRUČNÍ / POZÁRUČNÍ)
Linka zákazníka Whirlpool: 251 001 001
(informace o výrobcích)
Tuto záruku Vám poskytuje společnost Whirlpool CR, spol s.r.o., Radlická 3201/14, Praha 5, 150 00, IČ: 492 43 411, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 20460 (dále „Whirlpool CR“), jako kupujícímu našich domácích spotřebičů.
Vaše záruka – záruční podmínky
Při dodržení pokynů týkajících se instalace, obsluhy a údržby poskytuje výrobce obchodní záruku 24 měsíců na práci mechanika, cestovní náklady a výměnu náhradních dílů. Máte také zákonné právo na bezplatnou náhradu od prodejce v případě, že výrobek neodpovídá smlouvě. Vaše zákonná práva nejsou touto obchodní zárukou dotčena.
Záruční list Vám na požádání potvrdí prodejce ihned při prodeji a tento list platí pouze spolu s dokladem o zakoupení výrobku (stvrzenkou, fakturou apod.). Pokud zákazník v době případné záruční opravy doklad o zakoupení výrobku nepředloží, ztrácí nárok na bezplatnou opravu.
Údaje na záručním listě:
Při prodeji je obchodní organizace povinna na žádost kupujícího výrobek vybalit k prokázání jeho kompletnosti a bezchybného stavu a na požádání výrobek i předvést. Současně je také povinna na požádání potvrdit záruční list. Dodatečné reklamace na mechanické poškození výrobku nebo jeho nekompletnost nebudou uznány.
Tyto záruční podmínky platí pro spotřebiče zakoupené a používané v České republice.
Jak uplatnit reklamaci v rámci záruky?
Během záručního období je zákazník povinen předložit doklad o zakoupení výrobku, na kterém je uvedeno datum zakoupení výrobku. Výrobky dovezené společností Whirlpool CR jsou vybaveny servisní brožurou, jejíž předložení bude mechanik požadovat před započetím opravy.
Pro reklamace nás kontaktujte, jak je uvedeno níže.
Co bude opraveno?
V záruční době je oprávněn opravovat výrobky pouze autorizovaný Značkový servis Whirlpool. Neodstraňujte prosím z výrobku samolepicí štítky s čárovým kódem.
Služby Značkového servisu Whirlpool doporučujeme zákazníkům využívat i pro pozáruční opravy. V každém případě vždy požadujte vystavení platného daňového dokladu o opravě. Na vykonanou pozáruční opravu je servis povinen poskytnout záruku na práci a materiál. Po celou dobu záruky je zapotřebí uchovat všechny přepravní prvky (přepravní vzpěry, šrouby atd.), pokud jimi byl výrobek vybaven. Na náhradní díly dodané pro pozáruční opravu Značkovým servisem Whirlpool také poskytujeme záruční dobu 24 měsíců od data opravy.
Co pokrývá tato záruka?
Záruka pokrývá všechny vady funkční povahy v rámci běžného používání výrobků Whirlpool v domácnosti.
Co tato záruka nepokrývá?
V rámci této záruky nemohou být provedeny opravy výrobků, které nejsou používány v domácnosti, nebo jsou prokazatelně přetěžovány. (Restaurace, prádelny, používání výrobků k poskytování služeb apod.) Stejné podmínky platí i při používání výrobku v rozporu s návodem k obsluze.
Žádné úpravy výrobku nejsou v záruční době dovoleny. Porušení tohoto ustanovení bude mít za následek ztrátu nároku na reklamaci nebo na záruční opravu.
Výrobek nemůže být bezplatně opraven v rámci záruky:
Na výrobky používané pro jiné než domácí použití nebo umístěné v jiném prostředí než domácnost (restaurace, hotely, kadeřnictví, prádelny, řeznictví, benzínové pumpy, opravárenské provozovny apod.) nebude poskytnuta záruka podle občanského zákoníku.
Co dalšího nabízíme?
Zapojení výrobku: Jedná se o službu hrazenou zákazníkem, kterou doporučujeme svěřit značkovému servisním centru Whirlpool. Pokud se obrátíte na servis, kterému jsme neposkytli autorizaci a zaškolení, nemůžeme zaručit odborné zapojení výrobku a neponeseme odpovědnost za jeho případné poškození. Vznikne-li z tohoto titulu reklamace, nemůže být uznána jako záruční oprava a náklady na opravu bude muset hradit zákazník. Výrobky, jejichž připojení musí provádět pouze pracovníci s předepsanou kvalifikací:
A) Plynové a kombinované spotřebiče (plyn-elektřina).
B) Elektrické spotřebiče: všechny spotřebiče, které nejsou vybaveny pohyblivým elektrickým kabelem zakončeným vidlicí. Doporučujeme svěřit Značkovému servisu Whirlpool zejména zapojení pro elektrické trouby a elektrické varné desky. Speciální technické podmínky jsou také stanoveny pro instalaci výrobků do kuchyňských linek. Společnost Whirlpool CR neodpovídá za poškození způsobené chybnou instalací výrobku, chybným připojením ke zdroji napájení, za opravy poruch způsobených nekvalitními zdroji napájení a instalací neodpovídající technickým normám. Společnost Whirlpool nenese odpovědnost za možné škody způsobené osobám či zvířatům nebo škody na majetku, které jsou přímým důsledkem nedodržení doporučení uvedených v návodu k použití. Zákonná práva nejsou výše uvedenými ustaveními dotčena. Upozornění: Připojení k elektřině, vodě, kanalizaci a plynu zajišťuje sám zákazník na vlastní náklady. Připojení a instalace musí odpovídat příslušným technickým normám a bezpečnostním předpisům.
Nárok na záruční opravu v případě spotřebičů umístěných v kancelářích a podobných prostorách, kde se nepředpokládá nadměrná zátěž, posoudí individuálně technik na místě, a pro uznání nároku na případnou reklamaci bude směrodatná technická zpráva, kterou vypracuje.
Co když nelze spotřebič opravit?
Pro případy, že výrobek nelze opravit, poskytuje společnost Whirlpool CR službu přímé výměny výrobku u zákazníka doma. O podrobnostech Vás bude informovat servisní technik. Pokud se rozhodnete této služby nevyužít, je nutno uplatnit reklamaci u obchodní organizace, u níž byl výrobek zakoupen, a vždy přeložit písemné vyjádření servisního technika o stavu výrobku.
Kontaktujte nás
Naši odborníci v týmu zákaznického servisu jsou připraveni Vám pomoci, kdykoli to budete potřebovat. Poskytnou Vám:
- rady a tipy na řešení problémů se spotřebiči,
- informace a praktické rady o co nejlepším využití Vašeho spotřebiče,
- zajištění opravy výrobku autorizovaným servisním technikem společnosti Whirlpool,
- návody k obsluze a informace o výrobku.
251 001 001 * pondělí až pátek 8:00 – 18:00 *(místní hovory)
V případě volání mobilním telefonem může Váš poskytovatel mobilních služeb účtovat dodatečné poplatky. Hovory mohou být sledovány a zaznamenány za účelem zlepšování služeb.
Garantem servisu v České republice je společnost Whirlpool CR. Značková servisní síť je plně organizovaná síť servisních gestorů a jejich partnerů pro provádění záručních oprav, pozáručních oprav a oprav v rámci prodloužené záruky, a to na základě smluvního vztahu se společností Whirlpool CR spol. s r. o. a s plnou kompetencí pro uvedené činnosti. Servis Whirlpool přijme žádost o opravu z centrálního dispečinku. Kontaktní údaje naleznete rovněž na stránce Kontaktujte nás, informovat se můžete také v prodejně, kde jste výrobek zakoupili.
DOPORUČUJEME zákazníkům využívat k opravám a instalacím značkovou servisní síť, která má odborně vyškolené pracovníky a je povinna používat značkové náhradní díly dodávané společností Whirlpool.